2012/10/17

Guraso eskola: egutegia eta gaiak

                          TOKIEDER IKASTOLAKO GURASO ESKOLA

2012-13 IKASTURTEA 
  SAIOAK
Urria: 9, 23

Azaroa: 6 eta 20

Abendua: 4

Urtarrila: 15 eta 29

Otsaila: 26

Martxoa: 12 eta 26

Apirila: 9

Maiatza: 7
                                                                      GAIAK

  • Haurren beldurrak. Loaldia, ametsak
  • Emozioen kudeaketa. Emozio ezkorrak, enpatia.
  • Harremanetarako baliabideak
  •  Hezkuntza baikorra:
-          Erantzunkizuna, konfiantza, erabakien hartzea seme-alabengan...
-          Lengoaia
-          Jarduera positiboak
-          Entzute aktiboa
-          Laguntzen dizkiguten ereduak
-          Ni neu hezitzaile
-          Koherentzia hezkuntzan
-          Eztabaidatzen ikasi

  • Nire seme-alaba arduratsua izatea nahi dut. Zer egin behar dut? Ondorio baikorrak eta ezkorrak: autoestiman, konfiantzan eta ziurtasunean...
  •  Nire seme-alaba eskolan: Haur hezkuntzatik lehen hezkuntzara : ikasteko ohiturak, motibazioa, irakurketa, arreta...
  •   Jarrerak etxean eta eskolan
  • Aurrenerabetasuna. Sare zozialak
  • Gai bereziak. Sexualitatea, heriotza, kontsumoa...